Sabtu, 21 Januari 2012

Cara mudah lipat kain

Cuti- cuti macam ini, 

agenda utama yang wajib dibuat ialah melipat kain baju
huhu aktiviti yang paling tak suka nak buat tapi kena buat jugak
sebab tak suka tengok longgokan kain baju yang tak berlipat..

Alangkah indahnya kalau ada mesin lipat pakaian ye
ala- ala macam mesin basuh tu
letak je kain baju dalam mesin
siap2 dah boleh susun dalam almari je..

Dalam keadaan kebosanan melipat baju
tangan ini dang lagi menekan pakcik google
dan jumpa video ini

kreatif jugak kan.. 



2 Blogger Bersuara:

Masz Sidek berkata...

memang kreatif...
Guna brg kitar semula jer...
safe bajet...

Dieyna berkata...

@Masz Sidek betul tu, jimat bajet

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT