Halaman

Sabtu, 21 Januari 2012

Blogwalking @ Iklankan Blog

Korang perasan tak?
Saya dah letak ruangan iklan percuma di blog.
Biarlah blog ini tak femes n tak ramai follower pun
saya  tetap nak letak ruangan iklan ni atas dasar tujuan yang lain..

Boleh tengok sini ye
Nampak anak panah warna merah tu kan...
Apa tujuan saya letak iklan percuma ni..
Tujuan utamanya ialah untuk memudahkan kerja blogwalking..
selalunya saya bw dengan link korang yang ada fibox..
tetapi dengan adanya kotak iklan ni
kerja bw lagi mudah..

Macam mana nak letak iklan korang ye..
Meh saya beritahu
Mula- mula
klik je kat mana2 ruangan "Advertise here" tu
message box ini akan keluar
Selepas itu, korang isilah maklumat blog korang tu
kemudian tekan simpan..

Banner blog korang akan terpapar di blog ini dalam tempoh waktu
yang ditetapkan.

Senanglah skit saya berblogwalking ke blog korang selepas ini.

Kalau korang pun nak buat mcm ni,
bolehlah berkunjung ke sini 
lamana web ini


Tiada ulasan:

Catatan Popular