Sabtu, 23 Julai 2016

Cara mudah untuk capai target

Assalamualaikum

Baru- baru ni ada baca dalam fb berkenaan cara mudah untuk capai target kita. Macam Dieyna, nak sangat target untuk selesaikan hutang Kad Kredit. Memandangkan skang ni dah bulan 7, sekurangnya Dieyna ada masa 5 bulan untuk selesaikan misi ni.. In Shaa Allah.

Mengikut pemilik fb tu, kita kena tulis brp hutang kita dan tampal di mana- mana kawasan yang mudah kita nampak. Bila kita baca berulang- ulang kali. senang misi tu melekat dalam kepala plus kita lebih fokus. Selepas ni, Dieyna nak tulis jumlah RM yang perlu diselesaikan besar- besar dan tampal di dinding.

Satu perkara lagi yang perlu Dieyna kawal ialah nafsu membeli.. Sekarang ni, memang tgh gila2 nak deco rumah haha bunyi mcm kreatif.. tpi sebenarnya tak kreatif pun.. jadi Dieyna kena buat pilihan mana lebih utama....Setakt ni keutamaan Dieyna selesaikan hutang kad tu lah...

Erm, lepas ni kena google tips lain ar pulak.... harap2 tip pertama ni Dieyna berjaya lakukan...

SETELL HUTANG KAD


Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT