Halaman

Selasa, 2 Julai 2013

Peluang ...

Assalamualaikum...

Semua tahu bahawa Dieyna dah jadi agen shaklee... di bawah kumpulan Mama Cery.. 3 bulan join ... dapat naik pangkat dah merasa bonus 1k++...  Yang paling best.. dapat hadiah daripada "mak" dan "tok wan"... Hati paling gembira apabila rasa dihargai... Hubungan antara ahli dalam kumpulan juga kuat dan saling menyokong antara satu sama lain..

Hadiah daripada HUDA dan DILA sebab naik ranking SUPERVISOR..
Terima kasih korang...

Dieyna dah banyak join jualan langsung macam ni... kali ni rasa lain.. sebab upline.. selalu mengingatkan tentang zikir, dhuha.. sedekah amal jariah.. merapatkan lagi kita dengan Allah...Seronok sangat, dalam meraih pendapatan tambahan ilmu rohani juga mereka kongsikan.. Syukur dipertemukan dengan mereka..

Sekarang kumpulan Dieyna juga sedang berkembang dengan insan- insan yang turut sama membantu Dieyna meraih impian dalam SHAKLEE.. dan Dieyna juga berusaha membantu mereka  mencapai impian mereka..
Terima kasih ZIE, AYU, MIZA dan Kak Ti kerana berkongsi bersama...

Dalam kumpulan Dieyna sendiri,, ada yang meraih bonus RM 1k dalam masa tak sampai sebulan join... Seronok kan?? Tengah- tengah bulan, biasanya dompet menipis, tapi sejak join SHAKLEE.. setiap 15hb bonus akan masuk.. no more kempis dompet tengah bulan.. sempat cover setengah bulan lagi dengan bonus jualan.. Macam mana nak rasa semua itu?? Syaratnya kena rajin.. usaha dan yang penting kita sendiri mencuba keberkesanan produk.. kalau tak mcm mana nak bercerita soal kesannya kepada semua.

Korang yang membaca entri Dieyna ni pun berpeluang meraih pendapatan yang sama.. Macam mana caranya? Boleh je tanya Dieyna... Dieyna akan guide korang... Dieyna berpegang pada satu perkara.. 

"DUK MENGADAP LAPPY, FB DAN BLOGGING , LEBIH BAIK BERBUAT SESUATU YANG MENDATANGKAN HASIL" ..INSYA ALLAH, ALLAH MEMBANTU ORANG YANG BERUSAHA'

BERMINAT NAK JOIN KUMPULAN DIEYNA... LEH DIRECT SMS 019-2481068 ATAU
EMAIL KE wardahilmu@gmail.com ATAU PM KE DAYANA BAHAR FB.

5 ulasan:

inazamri berkata...

tahniah dieyna.nak capai sesuatu mmg kena ada usaha.kalau dok diam je apa pun tak jd kan.

Unknown berkata...

terbaiklah kak dieyna..! =)

Aine Ainun berkata...

Camana..nak mula kak....nanti free saya mesej

Kekzamanis berkata...

Wah! dah naik pangkat jadi supervisor! Tahniah kak.. =)

Salmi berkata...

Tahniah Dieyna. MOga terus cemerlang..

Catatan Popular