Halaman

Sabtu, 22 Jun 2013

Kekal bertenaga sepanjang ramadhan ....

Alhamdulillah.. dah hampir sangat kita dengan bulan RAMADHAN ye.. Yang kelakarnya, dalam TV dah ada IKLAN BAJU RAYA... awal sangat nak promo... Promolah ramadhan dulu kan??? Rakan- rakan blogger,, dah abis ganti ke semua hutang piutang?? Dieyna dah gantikan semuanya pada bulan SYAWAL lepas... Takdelah terkejar- kejar... hehe :)

Hari ini, nak share PRODUK MIGHTY 3 GEMS SHAKLEE... Sesuai sangat untuk diambil sewaktu bersahur... Bagi mengekalkan tenaga sepanjang berpuasa nanti.. Sekarang ni musim panas sangat... Kalau kurang air, boleh dehidrat jadinya kan... 
Inilah produknya.. setiap satunya mempunyai fungsinya yang tersendiri...

ESP - minuman berprotein tinggi dengan kandungan 14 gram protein soya dan 500 mg kalsium bagi setiap hidangan. Glisemik rendah bantu kekalkan paras gula dalam darah.

Mealshake - Makanan tambahan yang rendah lemak dan rendah glisemik dengan 19 mineral. Sumber terbaik serat dan protein.

Perfomance Drink - Membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk mencegah penyahhidratan.

Siapa yang perlukan SET INI?



Setiap produk di atas boleh dibeli berasingan... Pastinya Dieyna akan bagi harga yang sangat berpatutan.. Harga terendah di pasaran.. JOM BELI.. KITA JALANI IBADAH PUASA SEBAIKNYA...

Boleh tinggalkan komen di sini.. tapi lengkap dengan nama , emel atau nombor telefon untuk mudah Dieyna hubungi... Ataupun leh terus hubungi 019-2481068 (LINE, WHATSAPP, SMS)

4 ulasan:

miss yatie berkata...

minuman penambah tenaga

Cikrosecute berkata...

harga pun boleh tahankan...memang elok minum nie..

Unknown berkata...

yg ni smua sesuai la kan..selamat menyambut ramadhan kak... ;)

Busyra Takiyudin berkata...

menambahkan tenaga.. :)

Catatan Popular