Khamis, 6 Disember 2012

Update : Hostel untuk disewa


Alhamdulillah.. hostel dah dapat sambutan. Insha Allah.. minggu depan dah ada penghuninya... Pelajar sem 2 Institut Ranaco... Sebelum penyerahan kunci dibuat, Dieyna menyediakan dokumen perjanjian antara Dieyna dan penyewa.. Bukan apa.. perjanjian ni penting sebagai garis panduan antara penyewa dan tukang bagi sewa.. Bila ada perjanjian, penyewa n tuan rumah takdelah suka - suka hati nak buat apa sahaja.. Sekurang- kurangnya barang kita dijaga elok.. dan sebarang tindakan yang dilakukan ada hitam putihnya...

P/s : Perjanjian sewa rumah ni Dieyna ambil di SINI... Ubah apa yang patut je... Zaman it kan,, semua di hujung jari tak perlu nak fikir banyak2 haha 

Published with Blogger-droid v2.0.9

19 Blogger Bersuara:

Yana Libra berkata...

bagus2..kena ada hitam putih baru yakin kan kak~ :)

etuza berkata...

tahniah ada penyewa dah...jaga elok2 maksud saya layan sebaik mungkin, p[asti dia datang lagi..

Deq's Qienz berkata...

tahniah kak..murah rezeki.

yayahnasake berkata...

bagus bagus ... bjak :)

Ayuni berkata...

hm ckp pasal Ranaco, kwn sye ader keje kat situ...

Cik Nur berkata...

bagus2..ada perjanjian..
kalau tak diorg sesuka hati je kan..
almaklumlah bukan hak sendiri..

Chic Na berkata...

Alhamdulillah.. betul tu kak. kena ada agreement. ape2 jadi senang.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

Alhamdulillah kak....a'a perjanjian tu penting gak

Si Matatajam berkata...

Betoi tu kak.. Semua kena ada hitam putih..

Deqla manjew berkata...

bgsnye siap ada surat perjanjian...mmg sebaiknya la tu kan..alhamdulillah..extra rezeki masok tiap2 bulan...hihi...

Nyue berkata...

elok akk..skang ni kita ad perjanjian...biar hitam putih...

dya bunga berkata...

akak ada buathostel ke

Mrs Velentine berkata...

alhamdulillah...

lelamaisara berkata...

memang kena ade dokumen mcm tu kak..bagus

Nora Karim berkata...

wah... ada hostel.. menariknya...

BaNu Syah berkata...

yup dokumen perjanjian tuh mmg penting

LYAfrina berkata...

a ah..skarang sema mudah..asal rajin explore

Cik Aini berkata...

betul2..
perjanjian hitam putih tu penting kak..zmn skrg stakat janji mulut je xleh pakai dah..

N.Aima K berkata...

setuju sangat..terima kasih infonya kak ;)

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT