Selasa, 31 Julai 2012

Segmen Kenangan : Entri Peserta #18

ENTRI PESERTA SEGMEN #18- DEQLA NORUMARA


SEGMEN : KENANGAN RAMADHANKU

satu lagi kenangan ramadhan yg aku tak boleh lupa.
kalo tak silap masa tu umur aku 8 tahun.
puasa masa tu pun rongak lagi. hihi

satu petang tu mak aku suroh aku hntr juadah kat jiran.
ada la sedikit kuih muih yg diisi dalam plastik.
kenapa plastik, bukan dalam pinggan atau piring?
hee.. mak aku riso aku pecahkan pulak nnti. (ganaz kan aku?)

so, melenggang kangkung la aku ke rumah jiran.
terkdg melompat macam main teng teng tu.
tau kan permainan masa kecik2 kita tu kan?
aku mmg suka main teng teng sampai nk jln pun terbawak2. hihi

rumah jiran aku tu 

5 Blogger Bersuara:

dyabunga berkata...

ni mesti pasal kne kjr ngn anjing..haha

Deqla manjew berkata...

kenangan ramadhan yg ni tak yah baca pun takpe.. dah lama tersemat dlm kepala otak deqla ni haa.. hahaha...

Cik Aini berkata...

hahaha
td baca pastu gelak sorang2..
ke mana lah hilangnya kueh tu ye
hahahaha

~Sweet Honesty~ berkata...

hhehe,,jgn2 anjing tu dh ngap kueh tu..hihihi

9n0L4 berkata...

dulu dulu duk KL, budak jln sorg takde pun kes pape kan.

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT