DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT

Rabu, 16 Mei 2012

Terima Kasih...

Pertama sekali, Dieyna nak ucapkan terima kasih kepada insan yang sudi menyertai segmen Dieyna.. Kalau ada yang masih terlepas baca entri Segmen.. Bolehlah klik SINI ye.. Ada banyak kenangan bersama guru yang sangat menarik untuk korang semua baca.. Percayalaa.. Terimbas semula alam persekolahan dulu-dulu...

Entri ini juga khas untuk rakan- rakan blogger yang mengucapkan ungkapan keramat untuk Dieyna.. Terima kasih semua kerana mengingatinya.. Korang memang best...

Terima kasih juga kepada anak murid yang sudi memberikan hadiah- hadiah ini.. Terharu dan teruja.. rasa glemer sekejap sebab dapat hadiah heehe.. Ini koleksi hadiah yang diterima hari ini,, sebelum dibuka..


Apabila siap dibuka.. inilah rupa hadiah yang diterima.. Terima kasih banyak- banyak.. walaupun hadiah ni biasa pada pandangan orang lain tapi bagi Dieyna ianya cukup berharga.. Percaya tak.?? Dieyna masih simpan lukisan murid yang hadiahkan pada Dieyna semasa praktikum 2001... Sangat bernilai pada Dieyna..  Korang mesti nak tahu kan apa hadiah yang Dieyna dapat kan?? Hehe ini dia
Seperti biasa, time hari Guru hadiah paling popular ialah MUG.. Hadiah yang berbentuk makanan dah selamat dimakan dah.. Terima kasih Kak Ti ye sebab bagi kek tu hehe.. Erm.. korang nampak tak dua tong sampah tu.. hehe Tahun ni dapat hadiah TONG SAMPAH .. Bukan daripada murid tau, tapi TONG SAMPAH ni hadiah untuk acara pertukaran hadiah guru.. Suka sangat kat hadiah ni sebab Dieyna memang nak beli TONG SAMPAH macam ni untuk letak sabun basuh kain.. ALHAMDULILLAH.. rezeki TUHAN tetapkan Dieyna dapat hadiah TONG SAMPAH ni.. Hehe JIMAT DUIT.. Suka suka... 

Terima kasih juga untuk CIKGU ETUZA... Kerana hadiah  yang sangat spesial tu..Dieyna suka sangat2.. Selamat Hari Guru ye Cikgu.. 

Dan untuk semua.. layanlaah lagu ni.. best sangat.. first time dengar terus jatuh cinta.. 


13 ulasan:

izan mama mia berkata...

slmat hari guru,,..banyak dapat hadiah yer

Chic Na berkata...

wah bestnya dpt byk hadiah. cam birthday pulak. hehe.. :)

Dieyna berkata...

terima kasih... hehe.. nampak banyak sebab kecik2.. hehe

Dieyna berkata...

hehe masalahnya time birtday tak dapat hadiah pun hehe

yayahnasake berkata...

slmt hari guru blogger ...hehehe

Yana Libra berkata...

selamat hari guru..hehe..banyak tu hadiah~~ :)

dyabunga berkata...

slmt hari guru dieyna..:D

Aine Ainun berkata...

dieyna...itu lagu fav AA tau...=))))

@ deqla manjew berkata...

hihi...sama2 kasih cikgu....selmt hari guru.... :)

amirah berkata...

waa...byknya hadiah dyna. husband dapat sikit je sebb dia ajar pendidikan khas...budaknya x ramai

lelamaisara berkata...

Banyak dapt hadiah..seronok kan...:)
Selamat hari guru ..

Cik Nur berkata...

Selamat hari guru..!
byknya hadiah yg akak dapat..!
bestkan..!

9n0L4 berkata...

byk hadiah tu, boleh jana idea nak bagi hadiah thn dpn. hee. ;)

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
 

Copyright © 2012 Reserved to disini ruangku berkongsi
Design by kinara kinatara