Isnin, 14 Mei 2012

Keputusan Wardah-Persona GA Fever 2012 Bahagian Akhir


Entri ni sambungan dari ENTRI PERTAMA

Untuk bahagian kedua, Dieyna akan umumkan hadiah daripada para sponsor.. Pastikan para pemenang ni JUJUR YE.. WAJIB FOLLOW YE.. hehe kan tak pasal dapat hadiah Hxxxm.. Hehe faham- fahamlah ye..

Hadiah Tajaan FatmashaFatma-indahnyabahasa

Top Up RM 5 (Untuk sebarang talian telefon) x 2 orang pemenang
untuk hadiah topup ni, pemenang diminta memberikan no. telefon sahaja , penaja akan sms no reload (topup) korang..

Hadiah tajaan Bunga Hati Mama
Homemade keychain
Insan yang bertuah memiliknya ialah


Hadiah tajaan daripada FB Farishah FashionFarishah Fashion Blogspot 

Pemilik topi ini ialah

Hadiah tajaan pertama datang daripada UKBaby Stuff. Hadiah paling mahal dalam GA ni yang berbentuk ini...


dimiliki oleh peserta bernombor

Pesanan Penting Kepada Semua Pemenang


Hadiah ini perlu dituntut dalam tempoh 5 hari. Sekiranya tiada sebarang maklumbalas daripada pemenang, cabutan semula akan dijalankan. Pemenang hanya perlu meninggalkan butiran berikut di ruangan komen. 


Nama
Alamat
No. telefon




Jangan risau komen korang takkan dipublishkan kepada umum...

12 Blogger Bersuara:

Cik Nur berkata...

Tahniah buat mereka yang bertuah..!

p/s : blog nur smlm di kunci sementara waktu....sbb tu page jadi mcm tu..hihi

izan mama mia berkata...

maaf terlupa nak bagitau...saya gn no maxis

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Wahhh...tahniah2...best2 hadiah...:)

~Sweet Honesty~ berkata...

tahniah kepada pemenang iyee...(^_^)

Huda Mazan berkata...

tahniah kpd semua pemenang. nantikan hadiah dipos ke rmh anda =)

lelamaisara berkata...

Tahniah kepada pemenag ye...

Arina Shamsul berkata...

tahniah kepada pemenang..:) kak nanti sent alamat pemenang keychain tu dengan saya ye :)

nanti baca entri ni kak :)
http://wwwmarina-arina.blogspot.com/2012/05/nak-tambah-geng-segar-follower-tak.html

Aine Ainun berkata...

Alhamdulillah...

Dalam pening2ni hepi rasenya dgn rezeki ni, syukur;)

Kazman / Sue berkata...

tahniah kepada yg berjaya.... untuk mengeratkan hubungan...

dyabunga berkata...

tahniah kepada yg menang..:D

9n0L4 berkata...

tahniah pade sume pemenang. huhu. yeayyyyyy! patutlah berie suh tgk result GA dieeee. ;)

♥♥cikHannah♥♥ berkata...

Wslm..wah rezeki..anak xde ag lor sis,anak buah sorang ade lh.. Boleh ker? Klaw xboleh pon xpe,menang ni pun dh kire bertuah sbb kebetulan ank buah sy tu bufday 26/5 nnty yg ke2 tahun..ank buah pertama&cucu sulung la kate kn..muat kot topi tu..ehehehe. Alamat tu sy tukar yer..esk sy bg alsmt br. Btw,TQ

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT