Ahad, 15 April 2012

R.U.N.S.I.N.G

Mata ngantuk tapi tak dapat tidur, tak boleh tidur, fikiran dan hati runsing... risau..

HANNAH DEMAM...

Wajarkah cuti esok???

R.U.N.S.I.NG 

8 Blogger Bersuara:

Misya Mialen berkata...

siannya....sy doakan dia cpt sembuh yea;)

etuza berkata...

setahun ada 7 hari dibolehkan bercuti, ambillah satu ke nak rehat..saya dah guna satu hari dari 7 tu. Lenguh2 badan tu masa demam selsma.

9n0L4 berkata...

jadi ke cuti arini kak?

~Sweet Honesty~ berkata...

hannah demam??pegila cuti..sian kat anak tau.. mooga hanah cpt sembuh k..

Arina Shamsul berkata...

hannah demam kak?cian..bersabar ye kak :) kita doakan sama2 supaya hannah cepat sembuh amin.



oh kalau kak nak centerkan header tu cam ni
kak pegi Dashboard > Design > Edit Html

pastu Tekan Crtl + F , dan cari kod ini

/* Content

Lepas tu , copy kod kat bawah ni , then paste ATAS kod yang kak carikan tadi tu .


.Header img {
margin-$startSide: auto;
margin-$endSide: auto;
}


contoh cam ni

.Header img {
margin-$startSide: auto;
margin-$endSide: auto;
}
/* Content
-----------------------

Siti_btp berkata...

Hannah demam kesian dia..Semoga cepat sembuh ..Cuti je lah mungkin anak nak bermanja dgn maknya..Cuti cikgu bykkan..

Akak ni sebulan cukup dah anak2 demam,akak dan ayahnya lengkapkan..
Nasib baik tak kerja kalau tak dah di buang kerja dah..

Chic Na berkata...

akak cuti ke tak ni? semoga demam hannah cpt2 baik.. :)

lelamaisara berkata...

Hannah dah elok ke..terlepas bace N3 ini...Semoga Hannah sembuh sepenuhnya...Amin...

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT