Sabtu, 21 April 2012

Perhatian Peserta GA : Hebahan

Salam kepada semua peserta GA, tinggal 4 hari lagi sebelum Wardah-Persona GA Tamat.. Hadiah2 untuk GA ini telah didedahkan kepada umum... Kepada yang belum menyertai, masih ada masa lagi untuk korang sertai.. Tugas korang cuma klik di SINI sahaja.

                   ✿WARDAH - PERSONA GA


Ada 10 hadiah ditawarkan kepada peserta.. Semuanya menarik- menarik belaka.. Klik sini ye.. kalau berminat nak tahu, hadiah apa yang menarik sangat tu... Apa?? Tak nak tengok?? Tak nak tengok, sudah huhu merajuk hehe... Gurau je
                                 
                                    ✿HADIAH GA

Penyertaan pun agak ramai walaupun tak seramai follower blog ini.. Penyertaan yang ada cukupla untuk mengesahkan GA ini layak diteruskan... 
                     
                                  ✿SENARAI PESERTA GA

So, tunggu apa lagi.. Sementara masih ada masa.. Sertai GA ni.. Mana tahu ada rezeki korang kat mana2 hadiah... :))) 

Kepada semua pserta, terima kasih kerana menyertainya.. Korang memang HEBAT.....

9 Blogger Bersuara:

Yumida berkata...

byk hadiah menarik disediakan...rugi yg ketinggalan..

~Sweet Honesty~ berkata...

cis...bikin jeleesss..

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

Aduhh....sempat ke nk join lg nieh. Busy sggh lar....uwaaaa!

dyabunga berkata...

byk nye hadiah

lelamaisara berkata...

Jangan jeles sape yang tak join..hehehhe

hadiah menarik menanti Anda!!

etuza berkata...

yup! menarik hadiah..

Miss BaNu berkata...

hadiah best2 byk sponsor..untungnyer..saya dh join dh GA nih..hrp2 bertuah laa..aminn

Chic Na berkata...

waaa hadiah best2 lah. good luck kpd semua peserta. xsabar nk tau sape pemenangnya. :)

9n0L4 berkata...

huhu. harap² hadiah sume dibolot oleh sume gsf. hee.

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT