Jumaat, 20 April 2012

Cuti....

Salam Jumaat semua ye.. Hari ini Dieyna cuti.. Lega skit,, kalau tak setiap pagi terkejar- kejar.. Memandangkan hari ini hari Jumaat.. Hari Jumaat, cuti kat belah pantai timur ni.. Jadi Dieyna umumkan Dieyna juga bercuti seketika dari Blogwalking.. Hehe nak rehat- rehatkan kaki je.. Lagipun macam tak sempat nk BW sebab nak keluar jalan- jalan lepas ni.. Apa2 pesanan tinggalkan je kat kotak komen ye... Sayang korang..


P/s : Ini adalah entri AUTO PUBLISH... :))

10 Blogger Bersuara:

@ deqla manjew berkata...

yela...jumaat cuti kat sana...tp ahad kena keja ye tak? hurm, selamat bercuti...

9n0L4 berkata...

amboiiii. gi jalan mane?

Kunang-Kunang berkata...

Salam Dieyna,

Selamat bercuti. Rehat2kan badan dan minda. Dah fresh esok, singgah2 rumah kami yer.

izan mama mia berkata...

selamat bercuti....

Siti_btp berkata...

Selamat Bercuti Dieyna...

Cik Aini Lavender's berkata...

laju je kan kalo bab cuti,rs hepi je =p
selamat becuti ye Dieyna :)

Cik Nur berkata...

selamat bercuti kak dieyna... :)
jaga diri ye... :)

~Sweet Honesty~ berkata...

iyee..selamat bercuti ye..(^_^)

Chic Na berkata...

selamat bercuti & berjalan2. :)

dyabunga berkata...

jln2 pergi mana tu??

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT