Ahad, 18 Mac 2012

Hari Pertama : Malas

Hari ini hari Ahad. hehe apa maknanya?? Maknanya , kena pi sekolah lah.. Dari umur 7 tahun pi sekolah sehinggalah sekarang dah tua ops dewasa ni (taknak ngaku tua tu), tetap kena pi sekolah jugak. huhu 

Seminggu cuti menyebabkan mood cuti tu masih tak hilang lagi... Perasaan nak mulakan kerja "Down".. Tengah dok topup semangat nak mulakan kerja walaupun dalam otak duk fikir "lambatnya ari khamis" haha.. Boleh pulak macam tu yer? haha

HM Tuah Iskandar pernah berkata " Jangan mulakan hari anda dengan perasaan malas kerana ianya akan merosakkan keseluruhan hari anda " .. Masalahnya dah memang buka je mata, terus datang rasa tu, rasa malas buka mata, malas bangun, malas mandi, malas nak bersiap pi keje,. pendek kata perkataan tu bermaharajalela pada hari tersebut.. haha situasi ini berlaku pada diri ini pada hari ini...

Sumber gambar : rezamohyin.com   
p/s : Ada ke yang sama feelingnya macam Dieyna hari ni, sila angkat jari dan tekan keyboard.. haha  atau malas jugak ?

3 Blogger Bersuara:

Aine Ainun berkata...

saya biasa je....sejak jadi suri rumah tegar!

Selamat bekerja dieyna...=)

Yana Libra berkata...

ada orang kata kalau nak bersemangat untuk hari tu, bangun je kena terus senyum~~ :D

etuza berkata...

Senyumla dari hati ya. Ambilah rehat memang ahad tuk rehat. Tu...basuh baju hehehe...rajinnya.

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT