Jumaat, 24 Februari 2012

Karnival Pengantin Kemaman 2012

Jom cuci mata dengan gambar- gambar ini
Gambar sekitar Karnival Pengantin Kemaman 2012
Kalau ada pembaca yang duduk di sekitar Kemaman
Bolehlah datang berkunjung
Karnival ini akan berakhir pada
26 Februari 2012

Pengunjung tak ramai lagi.. Kami baru sampai ke booth adik
znhkadkahwin


dekorasi kek..




aneka pelamin




Jom memeriahkan suasana di
DEWAN SRI AMAR, KEMAMAN
(BERHADAPAN DENGAN MAHKAMAH DAN BALAI BOMBA LAMA )

Kalau dulu, dewan ni dipanggil
DEWAN BANDARAN



8 Blogger Bersuara:

Tanpa Nama berkata...

kt mana karnival nih.. x dgr cerita pun...

Dieyna berkata...

Kat dewan sri Amar, depan mahkamah n balai bomba kemaman tu..

S..U..D..@..I..S berkata...

time cuti camni best jugak lawat2....

faiz fakhirin berkata...

wohohoho...ni menjadikn xsabar nk kawin nih..hahahhahaa

fatmasha berkata...

tukar wall baru ke...kenapalah cepat sgt kanival ni abis..

Dieyna berkata...

Isi masa senggang sambil cuci mata hehe

Dieyna berkata...

hehe kalau dah ada calon n duit pun dah cukup.. kawin cepat2... hehe

Dieyna berkata...

a'ah kakti.. tuko wall baru.. dah bosan ngan wall lama.
wall ni lagi simple.. hehe hari ni last karnival.. pi je jenguk kejap hehe

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT