Selasa, 3 Januari 2012

Mega Giveaway By Cik Bunny

Salam semua, hari ini nak join 
kenapa join ye sebabnya
dah kena tag oleh 
rakan blogger
bukan sebab itu sahaja
saya sendiri pun suka join GA
Wish we Luck ok...


Kalau ada GA tak sah kalau takde
Syarat Penyertaannya..
Jom kita pakat tengok apa syaratnya..


Syarat Pertama
Mempunyai alamat di Malaysia

* Nampaknya aku dah lulus syarat pertama ni... hehe :)) sebab aku duduk di Terengganu
& Terengganu ada dalam peta Malaysia haha


Syarat Kedua
Buat 1 entri bertajuk "Mega Giveaway By Cik Bunny", copy banner giveaway kat SINI dan linkkan entri ini ke laman blog Cik Bunny


Setelah dicopy, inilah banner GA Cik Bunny kita





Syarat Ketiga
Letak link sponsor dalam entri ni..
Ini sponsor2-nya ye
1. Cik Bunny Blog / Fanpage


2. Amir Nawawi Blog/ Fanpage


3. Amely Afendi Blog


4. Mira Miraie Blog


5. Shawls Gallery Blog/ Fanpage


6. Herba Tihara Blog


7. Atienabila Blog


8. Ika Blog/ Fanpage


9. Kedai Kaspersky Online (KKO) Blog/ Fanpage

1 Blogger Bersuara:

Niena Sofea berkata...

Salam kenal ..
Niena singgah sini ye .. Niena ada buat GA , lebih 51 pemenang akan dipilih !Jom join !Kemungkinan besar tarikh tutup akan dipercepatkan awal bulan March ..

http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html

Google+ Followers

Siapa saya??

Foto saya

Pengedar bebas SHAKLEE bagi kawasan PAKA, DUNGUN dan KEMAMAN. Penghantaran melalui POS ke SELURUH MALAYSIA
DAYANA BAHAR PENGEDAR BEBAS SHAKLEE BAGI KAWASAN PAKA, DUNGUN & KEMAMAN. PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA. HUBUNGI 019-2481068 UNTUK MAKLUMAT LANJUT